RSS

Daily Archives: 27/05/2014

A Disquiet Follows My Soul

Na svijetu vjerojatno ima tisuće ljudi koji imaju ideje za priču/scenarij/knjigu… Svijet je prepun ideja koje samo čekaju kad će ih netko iskoristit… Isto neki od tih tisuće ljudi s dobrim idejama za priču nikad ne napišu tu priču. Možda im mozak blokira kad pokušavaju prenijeti priču iz glave na papir, možda su previše lijeni da priču prenesu na papir, možda nemaju vremena… Tko zna… Imamo ljude kojima se priče vrte pred očima, a pitanje je hoćemo li ikad pročitat te priče…

Ja sam jedna od onih lijenih ljudi kojima se te priče ne da zapisivat. Uz to nekako mi se čini da se nešto izgubi u procesu prenošenja priče iz glave do Word dokumenta. Doduše možda mi se samo čini, možda samo trebam vježbat, ali kao što već rekoh moj glavni problem je lijenost. Jedan od 7 smrtnih grijeha. 🙂 Priznajem kriva sam. 🙂 Sreća moja pa nisam registrirani vjernik niti jedne vjere pa se eto ne moram ispovijedat i kajat. Nikoga nije briga. Za sad, možda kasnije nekog i bude briga. Vjerojatno mene kad budem stara i polusenilna i budem žalila za propuštenim prilikama…

Continue Reading

 
5 Comments

Posted by on 27/05/2014 in Literature

 

Tags: , , , , ,